Завершено ІІ етап конкурсного відбору підручників для 3-х і 7-х класів.

Рішенням педагогічної ради Херсонської гімназії №1 Херсонської міської ради №6 від 03.03.2020 обрано наступні підручники для 3-го класу:

"Математика" Скворцова С.О.

"Українська мова та читання"  Ч. 1. Пономарьова К. І.

"Українська мова та читання" Ч. 2. Савченко О. Я.

"Англійська мова"  Карпюк О. Д.

"Я досліджую світ" Ч. 1. Бібік Н.М.

"Я досліджую світ"  Ч. 2. Корнієнко М.М.

"Мистецтво" Масол Л.М.

Рішенням педагогічної ради Херсонської гімназії №1 Херсонської міської ради №7 від 06.04.2020 р. обрано наступні підручники: 

"Інформатика" Ривкінд Й.Я.

"Історія України" Гісем О.В.

"Всесвітня історія" Щупак І.Я.

Download
3 клас.pdf
Adobe Acrobat Document 29.5 KB
Download
7клас.pdf
Adobe Acrobat Document 228.8 KB